пʼятниця, 18 березня 2016 р.

Продуктивне навчання на уроках хімії як засіб формування життєвих компетентностей учнів

   Мета: - створення оптимальних умов для розвитку особистості учня;
-    створення цілісної системи знань, умінь, навичок у навчанні та вихованні;
-  набуття учнями життєвих умінь, що ініціюють особистісне зростання та індивідуальний розвиток, міжособистісне спілкування, взаємодію та самовизначення;
-    отримання конкретного продукту в результаті самостійної предметної діяльності учня.
   Завдання: перетворити звичайну навчальну діяльність на «навчальну майстерню», яка відрізняється від традиційного класу насиченістю навчально-наочних, дидактичних матеріалів, обладнанням (інформаційно-комунікативне забезпечення), результатами творчої праці учнів (проекти, наукові проекти, прилади).     
   Очікувані результати: створення освітнього середовища, в процесі якого учень:
 - набуває прикладного досвіду  практичної роботи;
 - сприймає систему знань через призму практичного досвіду;
 - завдяки новому досвіду роботи визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення  життєвої компетентності.

І етап
діагностико-теоретичний
2015 – 2016 н.р.
      Визначення труднощів та недоліків у педагогічній діяльності, здійснення постановки проблеми. Вивчення теоретичних аспектів технології продуктивного навчання, наукової, психолого-педагогічної та методичної літератури, пов’язаної із проблемною темою.
ІІ етап
прогностичний
2016 – 2017 н.р.
  Впровадження передового педагогічного досвіду у навчально-виховний процес (використання дидактичного забезпечення задля застосування в практичній діяльності).  Моделювання власного досвіду в умовах закладу (конструювання уроків за технологією продуктивного навчання). Прогнозування результатів.
ІІІ етап
практично- аналітичний
2017 –
2018 н.р.
            Практичне впровадження досвіду у навчально-виховний процес. Відстеження проміжних результатів. Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження.
ІV етап
корекційно-оціночний
2018 – 2019 н.р.
            Моніторинг: якості хімічних знань учнів, сформованості їх життєвих  компетентностей, успішності діяльності та корекційна робота за наслідками аналізу.   Систематизація накопиченого матеріалу з проблеми.
V етап
узагальнюючий
2019 – 2020 н.р.
   Узагальнення педагогічного досвіду вчителя:
- конкретні методичні розробки;
- методичні рекомендації;
- участь у виставці передових педагогічних технологій;
-  співпраця з фаховими журналами.
  Підведення  підсумків роботи вчителя над проблемною темою.



Немає коментарів:

Дописати коментар