Мета: - створення оптимальних умов для розвитку особистості учня;
- створення
цілісної системи знань, умінь, навичок у навчанні та вихованні;
- набуття учнями життєвих умінь, що ініціюють особистісне
зростання та індивідуальний розвиток, міжособистісне спілкування, взаємодію та
самовизначення;
- отримання
конкретного продукту в результаті самостійної предметної діяльності учня.
Завдання: перетворити звичайну навчальну діяльність на «навчальну майстерню»,
яка відрізняється від традиційного класу
насиченістю навчально-наочних, дидактичних матеріалів, обладнанням
(інформаційно-комунікативне забезпечення), результатами творчої праці учнів
(проекти, наукові проекти, прилади).
Очікувані результати: створення освітнього середовища, в процесі якого учень:
- набуває прикладного
досвіду практичної роботи;
- сприймає систему знань через
призму практичного досвіду;
- завдяки новому досвіду роботи
визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення життєвої
компетентності.
І етап
діагностико-теоретичний
|
2015 – 2016 н.р.
|
Визначення труднощів та
недоліків у педагогічній діяльності, здійснення постановки проблеми. Вивчення
теоретичних аспектів технології продуктивного навчання, наукової,
психолого-педагогічної та методичної літератури, пов’язаної із проблемною
темою.
|
ІІ етап
прогностичний
|
2016 – 2017 н.р.
|
Впровадження передового
педагогічного досвіду у навчально-виховний процес (використання дидактичного
забезпечення задля застосування в практичній діяльності). Моделювання
власного досвіду в умовах закладу (конструювання уроків за технологією
продуктивного навчання). Прогнозування результатів.
|
ІІІ етап
практично- аналітичний
|
2017 –
2018 н.р.
|
Практичне впровадження досвіду у
навчально-виховний процес. Відстеження проміжних результатів. Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його
основних ідей для широкого запровадження.
|
ІV етап
корекційно-оціночний
|
2018 – 2019 н.р.
|
Моніторинг: якості хімічних знань
учнів, сформованості їх життєвих компетентностей, успішності діяльності та
корекційна робота за наслідками аналізу.
Систематизація накопиченого матеріалу з проблеми.
|
V етап
узагальнюючий
|
2019 – 2020 н.р.
|
Узагальнення педагогічного
досвіду вчителя:
- конкретні методичні розробки;
- методичні рекомендації;
- участь у виставці передових
педагогічних технологій;
- співпраця з фаховими журналами.
Підведення підсумків роботи вчителя над проблемною
темою.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар